mandag 15. februar 2016

Ukens storhandel og meny 7-2016



Ny uke, ny meny! På mandag formiddag planla jeg ukens middager, og sendte kjæresten ut på shopping etter jobb. Vår meny denne uken ser slik ut:

Ovnsbakte rotgrønnsaker + Hälsans Kök Toscanske biffer
"Chicken" tikka wrap med Quorn
Wok med sataysaus, risnudler og masse grønnsaker - oppskrift på sataysaus her
Spagetti med fyldig paprikasaus - oppskrift her
Hjemmelaget pizza med grov bunn (2 dager) - oppskrift på grov pizzabunn her
+ spise med Anders' foreldre en kveld :-)

Grovbrød og knekkebrød
Havregrøt
Yoghurt naturell
Smoothie
Kanskje bake glutenfri sjokoladekake?

Dere la kanskje merke til at det også er en boks kattemat på bildet? Vi passer på pusen til ei venninne, og det er så koselig :-) Vi har ikke hatt katt siden vi bodde i Lillesand for over 1,5 år siden, og jeg har virkelig følt at det har manglet noe i livet! Men liten 2-roms midt i byen er ikke det beste stedet for en katt å leve over flere år, så jeg har blitt overtalt til å vente med å adoptere en til vi en dag i fremtiden flytter til et mer egnet sted. I mellomtiden er det utrolig koselig å være kattepasser :-)


Hva har dere på menyen denne uka? :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg liker disse innleggene, veldig gøy å se hva som er på menyen deres. Jeg må finne en måte å bruke opp bok choyen min, jeg er ikke vant til å bruke det så skal prøve å finne noe godt på internett nå i kveld. Ellers er jeg ikke verdens flinkeste til å planlegge middager frem i tid.
    Så koselig å være katte-passere <3 Kos dere!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du liker det :D Bok choy er jeg ikke vant med å bruke, så ha dessverre ingen gode tips der.
      Utrolig koselig med en liten pusejente<3

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar! :-)